hej!

Hej på er, har inte kunnat blogga idag, fick för mig att jag skulle ner på stan med 10 bussen, mötte upp Josefina så vi tog en sväng och kollade kläder osv, mycket trevligt! Fick med mig två tröjor, 1 par skor och en burk med hudkräm efter dagens shopping! :)

Sen så kom pappa och hämtade upp mig vid halv 3 och då for vi och handlade så nu är allt inhandlat inför fredagen! Kanoners! Väntar just nu på mat så tänkte visa vad jag har inhandlat idag! :)


Köpt på Nicole! :)


Köpte en sån här fast i vitt :)

sen har jag tragiskt nog köpt ett par uggs, jag tycker att de är
otroligt fula men tror inte att jag kommer få på mig några
andra skor i vinter, så de var på rea dessutom.
Men de som jag köpte var mörk blåa, 99 kr, check!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0