hemma

Hemma nu, eller, ja kom hem för ett tag sen, gick en snabb vända med Johannapanna på stan, köpte ingenting, hade ingen shoppinglust idag? hm, men vi unnade oss både gó-fika och gó-lunch.... men det är så sällan man gör det och det är så sällan jag är i stan så det gör väl ingenting?
Först gick vi ner på Café-station och åt lunch, västerbottenspaj.. nam nam! :D
Sen gick vi en sväng, fick dock så ont i fötterna som vanligt..
men hur som haver, vi bestämde oss för att gå upp på Barista och fika där, så det fick bli en Chai-latte och chokladtårta.. guuuud så tjocka vi är. I know, hemskt va? haha. Speciellt då vi åt det inom 3,5 timme.. :D
Men vi gillar det, vi skyller på att jag är gravid ;)



slänger upp en bild på mig och johanna från
min 18-års fest :)



nu är middagen på G, ska slänga på ett CSI-avsnitt och ligga och vila fötterna en stund :)

hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0