humörsvängningar, sug efter något etc

Haha, jag måste bara berätta att jag är ganska impad av mig själv, jag trodde att jag skulle bli en riktig bitch/ satkärring när jag blev gravid men det har blivit omvänt, jag är snällare osv nu när jag är gravid, haha. Marcus tycker att jag har blivit mycket snällare, vilket jag egentligen inte förstår hur det går ihop. haha.
Jag är inte gnällig, fastän jag knappt får sova, visst kan jag bli smågnällig om jag är hungrig men det är mycket lindrigare nu än i vanliga fall, helt galet men det är sant!

Jag har inte heller fått något sug efter någon specifik sak, jag kan däremot få tvärsug efter saker men det är inte så att det händer hela tiden eller att jag blir galen om jag inte får det jag är sugen på. Jag förstår mig inte på alla andra kvinnor som blir "häxor" och MÅSTE ha saker, annars går deras värld under!
Jag är faktiskt mycket nöjd med att jag är som jag är, självklart kan jag få ett utbrott på Marcus lite då och då men det får han ta :-P

Sötsaker då?
Nej, äter faktiskt inte mycket sötsaker, nu när vi har så mycket kakor osv hemma, så har jag faktiskt knappt rört dem, jag smakade någon när de var nybakta, dock inte av alla sorter och på min födelsedag tog jag en av varje sort, sen var det bra! Duktig va? ganska stolt över mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0