Tips

vet inte om jag har skrivit ut detta i bloggen tidigare men skriver det iaf!

Som en rolig grejj men samtidigt en smart grejj är att ni lägger undan ALLA småpengar som du får då du handlar med kontanter, skitkul faktiskt!
Jag handlar oftast med kontanter och varje gång jag får några småpengar så lägger jag dem i en "spargris" och har bestämt mig för att alla pengar som hamnar där ska gå till bebisen! Att det är pengar som jag får skämma bort henne med första tiden och köpa sånt som jag vill att hon ska ha, bara som en rolig sak :)

Jag vet inte hur mycket jag har sparat ihop och det är nästan det som är grejjen, "the surprise" när man väl ska handla upp dem :)


Kommentarer
Postat av: viktoriaaa

de ha jag med. fast inte en spargris. brorsan svetsade ett stålrör som inte går att öppna så man inte kan ta från sig själv. så de bli att såga upp den då den är nog full ;P

2011-10-18 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0