11 september 2011

Hej på er, har inte orkat blogga förrän nu, så tänkte berätta om min helg :)

Igår for jag till stan och träffade Johanna B en stund, sen så for vi ner på stan och mötte upp Johanna H och sedan blev det middag på Balder, taco-buffé , det var verkligen jätte gott! Tog dock inte bilder, men men. :)
Marcus kom och hämtade mig kring halv 10 igårkväll så vi for hem och såg på film och efter det blev det natti natti, :)

Idag har vi inte gjort så mycket, han for hem för att fixa Ida och Eric´s mobiler men kommer tillbaka till middagstid, vi ska få gó-middag... fläskkotletter, gräddsås och potatis, åååh så gott! Jag ska baka en blåbärspaj hade jag tänkt också, till efterrätt till filmmyset ikväll! :)

Det är väl min helg de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0