17 september 2011

Godkväll på er, har inte orkar blogga så ber om ursäkt för det!
Har knappt sovit något inatt så är ganska trött nu kan jag lova er..

Idag har jag hjälpt till att plocka potatis ur potatislandet och ja, min mormor,morfar,mammas morbröder och vår familj har ett gemensamt potatisland, kalla det bonde om ni vill men gó potatis blir det iallafall! ;)

Sen så for, jag, mamma och mormor och handlade så vi har precis kommit hem, väntar nu på att maten ska blir klar och sen ska jag väl bara ligga hemma och tjocka mig... hihi (A)

sen MÅSTE ni hålla med mig om att tessie var kuuuung i Idol igår :D :D :D
ett stort plus till henne :D


Bjuder på en gammal bild på mig och Issa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0