2 september 2011

Hej på er, har nästan precis kommit hem :)
For till skolan imorse, vädligt ovärt men hur som haver, kom dit, hade vår dagliga morgonstund och sen svenska i 2 timmar, väldigt onödigt men fick åka hem med mamma så det var underbart :D

Ska fixa och trixa inför kräftfesten ikväll sen så ska jag och mamma ha fredagsmys med film till middagen och efter det blir det fotboll, kanon va? :D

ja som ni såg så går jag in i vecka 21 idag, underbart, H*n har börjat bli ganska stor nu tycker jag ändå, 26 cm redan och tro mig, det känns att h*n har blivit stor. H*n rör sig mest hela tiden känns det som, haha men det är jätte mysigt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0