22 september 2011

hej på er.
vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig helt tom på ord.
förstår inte ens varför jag skriver här i bloggen idag. så jag ber om ursäkt för ett sånt här tråkigt inlägg.
Jag uppskattar alla fina och snälla kommentarer, sms, hälsningar osv som jag har fått av er läsare, tack till er alla!
Jag har faktiskt inte fått höra något negativt från någon, jag trodde faktiskt att många skulle komma med onödiga kommentarer, men inte det.

Brorsan kommer hem en stund idag, blir bra med lite sällskap, ska väl lägga mig och vila och se på csi, är så förbannat trött idag och mitt huvud vill inte hänga med riktigt. Känns som om någon har satt sina händer på varsin sida om mitt huvud och trycker det inåt allt vad man kan.

aja, nu ska jag sluta tråka ner er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0