24 september 2011

Hej på er! :)
Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit blogga, imorse hann jag bara fika och göra mig i ordning och sedan åka med mamma och mormor till stan för att ta en sväng på stömpilen och maxi, vi gick runt där i ca 3 timmar, hade ganska ont i fötterna kan jag lova er!
Sen hann vi bara hem och slå in paket för att sedan åka till mammas morbröder som fyller år idag :)
Vi var där till ca 18.00 och sen for vi till stan för att köpa mat, så har nästan precis ätit osv så just nu gör jag ingenting :)


det var dunder-rea på hemtex, så jag köpte mig 2 bordsdukar och
2 handdukar för 30 kronor, kanon ju, håller ni inte med? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0