29 september 2011

Godmorgon på er :)

Har varit hos barnmorskan nu på morgonen, det gick så bra så, alla värden var bra och lill*n sparkade då barnmorskan skulle försöka få in hjärtljuden, haha :) så söt!
Har även fått en inbjudan till föräldra träffar, så den 3/11 är den första :)

Sen måste jag ringa til vårdcentralen för att boka tid för undersökning, har börjat spotta blod, har hänt 2 gånger den senaste veckan så barnmorskan tyckte att jag ska kolla upp det, även om det kanske inte är någon fara.

Jag måste även ringa till försäkringskassan så nu har jag lite att sysselsätta mig med. haha.

Morfar kom och hämtade mig, snälla älskade morfar! Han tog med sig Kajsa också, mormor och morfars hund, så har fått mysa lite med henne också :) sötaste hunden någonsin.. love!


söta kajsa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0