4 september 2011

Hej på er, har inte orkat blogga idag.
Jag och Mamma har legat i soffan och degat, i princip hela dagen. :-P Skönt med sådana dagar också, eller vad säger ni?
Pappa följde med Marcus till kramfors (?) för att titta på en bil, Marcus fick sin gamla bil såld idag så nu har han köpt en familjebil så vi kan rymma barnvagnen :)

Sen tror jag att jag börjar bli sjuk, inte alls kul!
har svinont i halsen, tack för det Marcus! Lovar att det är han som smittat mig...

festen igår blev väldigt lyckad må jag säga, alla verkade ha väldigt trevligt men det blev en tidig kväll eftersom våra gäster hade med sig sina barn :) Så vid 23-tiden så tackade for de hem :)

Vill bjuda på bilder men vet inte om jag får göra det för dem, så jag avstår hellre. :)

Ska se IDOL nu klockan 20.00, premiär juh! :D

Lill*n har sparkat och haft sig som en tok idag, vet inte riktigt vad H*n håller på med där inne men det är mysigt! :D


På tal om Barn så måste jag säga GRATTIS till Sandra och Kim som har blivit föräldrar för första gången!
Grattis till den lilla flickan! :D :D :D

ska kila nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0