6 september 2011

Godmorgon på er!
Skulle egentligen inte sätta mig vid datorn men det funkade inte att se film på via min dvd för den har fått spader.. så ska se på datorn istället men tänkte bara skriva ett litet inlägg till er. :)

Har knappt sovit något inatt och inte heller igår natt, så är väldiiiigt trött och blir grinig för minsta lilla sak..
Tur att marcus förstår och jag är riktigt glad att jag har honom som finns där!

Förkylningen är inte bättre så det blir att ligga i sängen idag också och äta glass, måste bli någorlunda frisk till imorgon, ska nämnligen till frissan då, ska ta bort min hemska utväxt.. :) :)


Nä nu ska jag slänga på bride wars, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0