7 september 2011

godkväll på er, har inte haft tid att blogga idag. :)
Jag har fått sova hela natten inatt! kors i taket, har vaknat 647234 gånger de senaste två nätterna så det var jätteskönt att få sova! :D

For ner på stan och träffade Johanna en sväng och sedan blev det att gå till min frisör, Carina och som vanligt gjorde hon mitt hår fint igen! :) Har ungefär samma färg på håret som mittlöshår nu, vilket är skönt, kan äntligen använda löshåret! känns onödigt att lägga ut 1000 kronor på löshår som man har använt kanske 3 gånger allt som allt? Nä men nu blir det ändring på det! :)


Ungefär den hårfärgen har jag nu :)

Vi får se vad som händer imorgon, blir väl att vara hemma och ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0