hejhej

For som sagt ner på stan och hängde med brudarna en stund, Göteborg´s västerbottenspaj var inte så god som jag hoppats på, så de var ingen riktig hit tyckte jag, men men, fullt ätbar. :)
Jag och Johanna B for hem till henne och tog de lugnt, fick läsa böcker med hennes lillasyster och sen fick jag träffa hennes systerdotter, felicia, så otroligt gullig unge! :D :D :D

När mamma hämtade mig så for vi till Mix och åt middag där, alltså pizza, såååå gott!
efter det gick vi in på Boom och barnens hus och kikade lite, mamma köpte ett par sockar åt lill*n, jättesöta! :D
Innan vi åkte hem svängde vi in hos mormor och morfar för att säga hej till dem och sen har vi spelat skip-bo och tagit det lugnt :) Där har ni min dag! :)

Ska slänga på en film och sova tidigt hade jag tänkt, helt knäckt i kroppen!

jag måste bara visa hur söt en av våra katter var här om dagen, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0