latmask

har verkligen känt mig lat idag, huvudet har velat stöka på som vanligt men kroppen har sagt ifrån, så har mest bara legat i sängen hela dagen, MEN jag har faktiskt varit duktig som har bakat två olika kakor nu ikväll, så det är gjort iallafall. :)

Åker till Marcus farmor imorgon är det planerat så vi kommmer hem på lördag, om allt går som det ska vill säga :)

imorgon går jag in i v. 25, galet vad snabbt tiden går ändå, känns som om det nyss var sommar och jag var ute på holmön hos Nadja, sist jag var ute på holmön var jag i vecka 14, sjukt länge sen när man tänker efter!
Måste åka ut något innan jag blir för stor om magen och för trött för att åka ut.. ! :)


Bilden är från holmön och är tagen denna sommar, hur underbart är det inte?
Jag, Nadja, Mimi och Linus for ut en sväng med båten och grillade, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0