morgondagen

Imorgon åker jag in till stan med 10 bussen för att möta upp "johannorna" som jag kallar dem, Johanna B och Johanna H, ska ta en sväng på stan med dem och sedan äta lunch på "Göteborg" imorgon, blir kanongott! :)
Sen så ska jag följa med Marcus och hans styvpappa till Marcus farmor för att lämna möbler där, så jag hakar på för att träffa henne en stund, hon är så gullig! :)

Imorgonkväll vet jag inte riktigt vad som händer, pappa kommer hem iallafall så det blir kul att träffa honom efter att han varit borta i 5 dagar, älskade pappa :)

har inte gjort något alls idag, har varit helt knäckt, så har sett csi, sen kom mamma och stoffe (min bror) hem och efter ett misslyckat försök att göra grönsakssoppa så skickade vi stoffe på McDonalds, ingen av oss orkade laga ny mat.
efter det satt vi och pratade tills klockan var 8 kanske, då åkte stoffe hem till lägenheten så jag och mamma satt och surrade av oss om allt mellan himmel och jord till klockan var 22.00, galet vad tiden gick fort, men men, ska snabbfika något nu sen blir det sängen om jag ska orka kliva upp imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0