24 april 2012

Hejhej! :)
Idag har jag och Elvira varit på stan med Nadja, mycket trevligt! :D
Ett av däcken till barnvagnen gick sönder på stan, hur kul var det? hade tänkt gå runt på stan en sväng efter att Nadja for till barnmorskan men icket, fick gå och sitta hos mamma tills pappa kom, så nu har pappa fixat det åt mig, snälla underbara pappa! :)

Nu ikväll har det inte hänt mycket, har slagit in paket till Marcus lillebror som fyller år imorgon och sedan har jag målat om två lampfötter som ska finnas i sovrummet, så ni får se resutatet så fort färgen har torkat :)

Juste, vi får nyckeln nu i veckan så vi börjar flytta troligtvis på torsdag! :)
känns konstigt att lämna mamma, pappa och katterna och för att inte tala om huset, känns sjukt att jag ska lämna huset som jag vuxit upp i. Snacka om att man inte hann förbereda sig men det kommer bli så bra ändå, känns skönt att komma på egna ben och kunna ta ett helt annat ansvar över allt :)


En av världens finaste människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0