26 april 2012

hejhej!
Först och främst måste jag säga grattis till min moster och min kusin som fylller år idag, GRATTIS BIBBI OCH ANDREAS! Lite kul att mor och son fyller år på samma dag, haha.
Vi ska fira dem ikväll, mys! :D

Igår firade vi som sagt Noel, det blev paket, våfflor, tårta, kakor och trevligt sällskap!
Elvira var väldigt glad och pratsugen igår, harrejisses vad den ungen kan prata, haha.


Titta så fin hon var igår!

Idag har vi varit på stan med Johanna, har köpt lite saker till lägenheten, hittade dock inte allt, men får ta det till helgen :)
slänger upp bild senare :)

IMORGON får jag NYCKELN till lägenheten så då börjar flytten!!! Ahh, sjuuukt ju :D
Taggar!
Elvira ska även till farbror doktorn imorgon så det blir mycket denna helg, men det kommer nog ordna sig :)

aja, nu har jag fått skriva av mig, ha en kanonbra torsdag! :)

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Hur försörjer du dig nu? och hur blir det när du flyttar?

2012-04-26 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0