4 april 2012

Igår for jag som sagt till stan för att träna, tror ni jag fick träna fö Elvira? Nope, hon vaknade direkt jag kom in på gymmet och blev gnällig så jag gav upp efter 30 min, så jag tog mig en sväng på stan och ni tror inte att hon somnade 2 sekunder efter att jag gick ut genom ytterdörren på gymmet? skön unge :-P

Idag har vi inte gjort mycket, bara myst och haft det bra, ska ut på en prommis sen hade jag tänkt :)
Elvira har varit väldigt pratsjuk, så tänkte dela med mig lite, men av någon anledning funkar inte videofy så det får bli någon annan gång.. blääh.




Visst är vår gullunge väldigt söt? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Elin! :D

Har precis hittat till din blogg och blev mer än glad när jag ser att jag får dela namn med en sådan fantastiskt söt liten tjej! :)

Jag håller också på att leta lägenhet, så än bor jag i trygga flurkmark.

Skulle vara så trevligt om vi kunde träffas, kanske gå på en promenad och prata lite strunt? :)



Kram

Elvira

2012-04-04 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0