5 april 2012

Godmorgon! :)

Fick sovmorgon till halv 7 imorse, men däremot vaknade viran vid 3 och skulle äta..
aja, nu har vi ätit och ska väl snart börja packa i ordning allt för dagens aktiviteter,
ska fara och träna och sedan handla, så mamma ska ta Elvira så vi måste packa i ordning mat osv.

En liten fråga, det är ingen av er läsare som tränar på USM som har lust att träna med mig?
Känns skittråkigt att träna ensam, så, någon?

Jag, Marcus och Elvira fick påskägg av mamma och pappa men kan tyvärr inte berätta vad, för jag vet att min bror få samma sak, haha. Söta föräldrar som ger  sina 2 barn på snart 20 år & 23 år påskägg, älskade päron!


Bild; Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0