6 april 2012

Hejhej! :)

Idag har vi varit väldigt lata, vi har legat i sängen enda till lunch-dags, helt underbart!
Nu ska vi strax fara och träna så mamma tar Elvira medans vi är borta och sen ska vi tillbaka till stan för att ha en liten "dejt-kväll" kan man väl kalla det.. Jag och Marcus ska gå ut och äta och sedan gå på bio, så det kommer bli mysigt att få spendera lite egen tid med honom och få komma ut en liten stund.
Mamma och Pappa är snälla nog som tar hand om Elvira ikväll.

vet att jag är dålig på att blogga men jag min tid räcker inte riktigt till, men ska försöka bli bättre, lovar!

ska göra mig klar nu så vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0