24 augusti 2012

Hej på er!
Var längesen jag skrev men har inte haft ork eller tid.
Jag har börjat med körkortet på allvar nu, började en intensivkurs i måndags så har pluggat och kört varje dag så är ganska slut i huvudet nu, så passar på att ta en paus.
Saknar dock Elvira, hon har varit hos mina föräldrar från morgon till kväll för att jag ska kunna köra och plugga.
Marcus pluggar också just nu så för att vi ska få något gjort får hon vara i flurken men idag kommer hon hem och är hemma hela helgen, så underbart det ska bli!
Nästa vecka börjar det om igen dock, då blir det dubbla körlektioner, teori och riskettan så kommer längta ihjäl mig efter henne..
Har även bokat in halkbanan den 25/9.

Men det är värt det i slutändan, då jag äntligen kan säga att jag också har lyckats ta körkortet, då det underlättar för oss alla.

Ikväll ska jag bara mysa och rå om min lilla familj, tror vi alla behöver det!

aja, ska fortsätta med plugget, känner hur boken "stirrar" på mig.. blääää



ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0