godkväll

Hej!

Hade som sagt riskettan idag, var ganska intressant men tråkigt, men vad ska man förvänta sig?

hur som helst, har inte gjort mycket annat, lunchade med mamma och pappa, skönt att få spendera lite tid med dem även om det bara var någon timme. Mina föräldrar är helt underbara, jag har sagt det säkert tusen gånger förut men jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dem, de är helt klart bäst!

Imorgon är det lilla uppkörningen som gäller, blir även att träffa Emmy en sväng, sen ska Elvira sova hos mina föräldrar så jag och Marcus kan unna oss bio med kompisar, är väl behövt! Vi har båda varit duktiga i 2 veckor med plugg plugg och åter plugg så det ska bli skönt att få komma ut en stund. :)

Ska se på lite one tree hill innan det är läggdags, blir en tidig kväll då jag ska upp imorgonbitti.. :)

säger därför godatt redan nu, så sov gott allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0