13 december 2012

Godmorgon!
de senaste dagarna har vi inte gjort mycket alls, bakat pepparkakor, gått på stan med Nadja för att köpa julklappar och bara njutit av vårt vinterland. :-)
Det är otroligt fint här, känna som om det blir en riktig jul i år!

idag är det Lucia och även Marcus farmors födelsedag så ett stort grattis till Annette!
hoppas att vi kan ses snart! :-D

imorse lussade jag, Elvira och mamma för först min pappa (som blev glad över vår överraskning) och sedan för Marcus som var så trött att han inte minns att vi var in till honom.. haha.
vi som till och med bjöd på fika på sängen, aja vi försökte ju iallafall :-P

idag ska vi bara vara hemma och sen ska jag fara till ett dagis där jag har fått ett extrajobb som städerska. :-)



nä nu ska jag busa med viran, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0