2 december 2012

godmorgon på er!
har inte orkat blogga så jag tänkte skriva av mig lite. :-)

I onsdags for vi på Magnus Carlssons julkonsert i tavelsjö kyrka och jisses vad han kan sjunga!! Han har en röst som är otrolig!

I fredags slutade mamma vid lunch för att hon skulle hjälpa min storebror att julstöka hos honom så jag, pappa och Elvira for dit och hjälpte till, sen for vi och hämtade ut mitt körkort, så nu är det "på riktigt"

igår for jag till Carina,frissan, och så hon fick rensa mitt kråkbo till hår, tror det var mer än en decimeter som fick lov att ryka, då kan man säga att det var nött!

idag ska vi bara mysa och göra pepparkakshus :-)





det började ju toksnöa igår, det var inte kul när vi skulle hem från stan igår, världens oväder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0