31 december 2012

Hej!
jag vet att jag har varit kass på att uppdatera men har inte orkat eller haft lust så idag blir det en liten uppdatering. :)
 
Min jul har varit kanon, vi har haft så mysigt!
På julafton åkte vi till Marcus morfar först en stund och sen åkte vi hem och firade med min sida av släkten. :)
Elvira blev livrädd för tomten först men det gick bättre efter en stund. Lillhjärtat började tokgrina när han kom in, haha. Elvira fick fruktansvärt mycket saker, allt från kläder till leksaker så nu har hon så det räcker och blir över!
 
Igår firade vi mamma och pappa som har varit gifta i 23 år, så ett stort grattis till dem! :D
Idag är det ju såklart nyårsafton så jag och Marcus ska iväg en sväng efter maten och träffa kompisar. Tur att mamma och pappa är så snälla och tar Elvira ikväll så vi får fara ut och roa oss lite. :)
Juste, vi har varit ute och åkt pulka & gjort en snögubbe idag också! :D
 
Kan ni förstå att Elvira blir 1 år snart??
Det är ju mindre än en månad kvar!!!
Vart har tiden tagit vägen?
 
Jag är så stolt över prinsessan, hon kan gå helt själv utan problem! :D
Visst, att gå har hon kunnat ett tag men inte så här långa sträckor, nu är det full rulle här hemma! :D
Däremot har hon fortfarande inte fått några tänder, men det kommer väl :)
 
Nä nu ska jag snart hoppa in i duschen, så vi hörs!
 
GOTT NYTT ÅR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0