13 februari 2012

Ursäkta för dålig uppdatering igen..

I Fredags kom Marcus ut igen, han mådde lite bättre och det var varken magsjuka eller matförgiftning så vi hade lite fredagsmys och sedan blev det sängen :)

I lördags for vi ut till Marcus farmor och farfar i Agnäs över dagen för att de skulle få träffa lillan, mycket trevligt!
Lillan låg dock och sov i princip hela tiden, väldigt social och trevlig! haha.

Senare på kvällen fick vi besök av Tobbe, André, Anton och Ida, kändes skönt med lite sällskap måste jag säga! :D
Anton och Ida hade köpt "tussar" och ett gossedjur åt lillan, så sött av dem! :D Tack!

Igår hade vi en slappardag och sedan for vi till Carina och Urban för att fira Urban och Axel.
Carina har fått en sån stor och mysig mage, i april föds deras 3e son, så mysigt! :D

Där har ni min helg. :)

Idag får vi se vad som händer, jag och lillan la oss och sov efter att mamma och Marcus for och kl 09.00 började hon gny och pipa ( det är ett tecken på att hon vill att man ska ta upp henne) så jag kliver upp, klär på mig och styr in henne i vardagsrummet och när jag ska plocka upp henne så ser jag att hon har somnat. Charmtroll, jag orkar inte gå och lägga mig igen.


Bilder från Agnäs



Snyggt att byxorna har åkt upp under armhålorna på henne :D


Kommentarer
Postat av: Irina

Vilka jättefina bilder på lillan! Supersöt ser hon ut å va :)



Hoppas du får sova bättre framöver!



Kram :)

2012-02-13 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0