16 februari 2012

Godmorgon!
hur är det med alla idag?

Jag och lillan sitter i soffan och ser på extreme home makeover, känner att vi är lite smått lata idag :-P
Skulle egentligen behöva åka till stan men såklart vet jag inte om jag kan ta babyskyddet/barnstolen på bussen, någon som vet om det finns vanliga bilbälten på bussarna? Åker ju inte ultrabuss eftersom jag bor i flurkmark, 2 mil utanför umeå, så det är regiontrafik.
Mitt viktigaste ärende är att kolla blodtrycket, skulle ha gjort det förra veckan men det blev inte av så måste in denna vecka och göra det. aja, vi får se.


mys!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hur söt får man bli egentligen!

Hur går det med namnletandet??

2012-02-16 @ 09:34:35
URL: http://emmy.jonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0