22 februari 2012

Hej!
Vilken underbar natt! Lillan somnade efter 6 någon gång och sov till 00.15 inatt, åt, var vaken till 01.00 och somnade om till 04.30 och somnade 05.30 och sov till 08.30, underbart! Har inte fått såhär mycket sömn sedan första natten på BB, underbart!

var som sagt i stan igår, besöket på BVC gick bra, det var första mötet i stan, jag gick egentligen i tavelsjö men bad om förflyttning till stan :)
Efter besöket där mötte vi upp min mamma så vi lunchade och efter det gick jag till frissan, hon klippte bara bort det slitna men ändå tappade jag väl 7 cm på längden, kul va? aja, det blir bra såhär :)

idag ska jag möta upp Emmy för en fika kl 13.00 och sen ska jag tillbaka till frissan 15.00 för att färga håret, kommer bli great! :D




Ha en bra dag allesammans! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0