7 februari 2012

Godmorgon!
Jag vet att jag uppdaterar dåligt men har inte tid att blogga varje dag, lillan tar upp all min tid :-P

BVC var här på hembesök i torsdags.
Igår var vi på BVC i tavelsjö, besöket där gick bra och lillan växer så det knakar!

For även och hälsade på Johanna och Magnus igår, de har flyttat så jag och lillan kollade in lägenheten och lillan fick massor med saker av Johanna, så tack till henne! :D


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lillans födelsevikt och längd

Vikt
3215 gram

Längd
50 cm


Lillan 16 dagar gammal

Vikt
3620 gram

Längd
52 cm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0