9 februari 2012

Godmorgon!

Eftersom det var lill-lördag igår och vi inte kan laga mat i köket så köpte mamma hem pizza så vi hade mys med god mat och film, en perfekt onsdag!


Nu är det full rulle här igen, hantverkaren är här och håller på med köket, det blir så fint!
Mamma åkte till stockholm imorse med jobbet och kommer hem imorgonkväll så vi kan ju hoppas att köket är klart då :)

Ikväll blir jag helt ensam hemma med lillan, mamma är som sagt i stockholm, pappa jobbar natt och Marcus är hemma, vet inte om han tar sig ut hit och jag vet inte heller hur jag ska kunna fixa middag då jag inte kan använda köket, haha. aja, finns säkert någon matlåda i frysen :-P




Varför sover alla bebisar med armarna upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0