Tack! <3

Marcus

Jag måste faktiskt bara berätta att Marcus var helt underbar under förlossningen, han som var rädd att han skulle tuppa osv var lugnare än mig. Jag är fruktansvärt tacksam och imponerad av hans beteende och jag uppskattar allt han har gjort för mig och jag vet inte om jag hade klarat av det utan honom. :)
Även nu när vi har kommit hem så hjälper han till och gör allt jag ber honom om, det är så skönt att ha honom vid min sida!

"Vi gör det här tillsammans" - Jag älskar dig Marcus!


Mamma & Pappa

Jag måste även säga att jag uppskattar allt som mamma och pappa har gjort för mig/oss och jag vet inte
hur det skulle ha funkat utan dem, jag hoppas att de verkligen förstår hur tacksam jag är för all hjälp och allt det de har gett oss/lillan.
Jag vet att lillan är deras lilla guldklimp och det värmer att se hur deras hjärtan smälter när de tittar på henne,
hon är mitt allt, min värld och känslan att se hur mycket de älskar henne, är obeskrivlig.


----------------------

Ni undrar nog varför jag valde att skriva ut detta på min blogg och mitt svar på det är att jag vet att det kommer värma iaf lite i Marcus och mina föräldrars hjärtan när de läser detta, just för att det är så offentligt och att jag mer än gärna visar min kärlek till dem, för de är en del av min familj och jag älskar dem allihop :)


Kommentarer
Postat av: Mormor Mu

Och tårarna sprutar som två fontäner....älskar er så goa familjen Johansson/Oscarsson <3

2012-02-01 @ 15:39:44
Postat av: Annette/Gammelfarmor

Jag var säker på att det skulle gå bra för Marcus. Det är en annan sak då det är ens egen som skall födas än om man ser det på tv. Han behövde inte läggas in på observation, som Kjell berättade om. Ni kommer fixa detta, är stolt över er båda. Väntar med spänning på att få se den lilla. Men vi väntar tills det blir mildare.

Ps. akta er för att lära henne ligga i sängen. Vagga på vaggan istället.

2012-02-02 @ 16:57:55
URL: http://www.rallyfarmor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0