sjukan

Blev uppskickad till förlossningen efter mötet med barnmorskan, hade fortfarande äggvit/protein och högt blodtryck + huvudvärk så Marcus mötte upp mig på mammas jobb och sedan bar det av dit.
Väl där gjordes det tester och såklart kom de inte fram till något nytt, blir symtomen värre osv så ska jag ringa in och nu blir det besök hos barnmorskan 2 gånger i veckan tills lillskruttan är ute.
Idag på förlossningen låg blodtrycket på 150/100 så det har stigit sedan igår då det låg på 125/95 om jag minns helt rätt.. aja, nu får vi avvakta och se, ska till barnmorskan på torsdag igen så då får vi se vad som sägs då :)

Ska gå och äta middag nu :)

Kommentarer
Postat av: Annette

Tänkte ringa och höra hur det gick. Blev orolig,du får ta det lugnt nu. Jag har snart madrassen och överdragen klar. Vaggen levereras förhoppningsvis i helgen. Skall se om jag kan göra en kudde också. KRAM från oss i Agnäs

2012-01-10 @ 20:38:07
URL: http://www.rallyfarmor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0