22 juli 2012

Hej!
Jag är verklige kass på att blogga men har inte tid, så jag ber om ursäkt för det! :)

Iallafall, i helgen har vi varit på en liten mini-semester, mina föräldrar, lillan och jag.
Vi tog oss en tripp till Ikea, sundsvall och sedan till Junsele djurpark, riktigt mysigt! :D
Jag fick äntligen se de vita tigrarna, så otroligt vackra de är! :D

Jag måste säga STORT grattis till Nadja och André som fick en liten pojke igår! :D
Han är så otroligt fin, en liten kille på 1796 gram och 44 cm. :)
Han var beräknad den 15 augusti men tyckte att det var dags att komma ut tidigare än planerat, så än en gång,
GRATTIS MINA ÄLSKADE VÄNNER! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0