30 juli 2012

Hej!
har haft fullt upp, så bloggen är inte prio 1!
Har fått mysa med världens sötaste pojke, William, åååh så söt han var!!! :D
For på nydala med mamma under Umeå fotbolls festival och tittade på fotboll,
varit på bröllop/ varit barnvakt åt 5 ungar, storstädat hela lägenheten,
varit hos Marcus föräldrar på middag, tittat på damlagets fotbollsmatch, osv osv!

Beställde hem två sommarbilder på Elvira som jag ska sätta upp i vardagsrummet, fick hem dem idag.
Jag var seriös övertaggad på att se hur fina de var och när jag öppnar paketet ser jag att det är SAMMA bild fast en är inzoomad, åååh så sur jag blir... detta förstörde min kväll..

Imorgon blir det kanske flurkis, vi får se vad dagen har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0