13 juni 2012

Godkväll! :)

Idag har det inte hänt mycket, for ner på stan för att komma ut och skulle handla åt Marcus, sen for vi hem och har inte gjort så mycket mer än så. en väldigt tråkig dag måste jag säga..
Marcus är bättre, han mådde riktigt bra tills just före middagen, då började han må dåligt igen men eftersom han sitter med en burk B&J antar jag att han mår bra igen, haha. Knasbollen..



En fråga till er läsare, vad vill ni att jag ska blogga om?

skriv gärna vad ni vill veta osv, det kan hjälpa mig att förbättra bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycke mer bilder :D Du har än inte visat lägenheten juh ;)

2012-06-13 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0