19 juni 2012

Godmorgon!
Idag står det träning på schemat, funderar på att ta en prommis till stan, bor längst bort på umedalen, vid media markt så det är en bit att gå. :)
Elvira ska få vara med sin mormor under hennes lunch så jag kan springa till gymmet och köra ett pass.
Sen får vi se, lär vara helt död så jag åker nog hem för att städa undan.
Marcus "päron" kommer hit ikväll så jag måste plocka undan, det ser ut som ett bombnedslag..
Vem orkar vara inne och städa när det är kanonväder ute? Inte jag iallafall! :)



nu ska vi byta blöja, fixa välling och frukost och sedan ska vi ha morgonmys med någon söt bok :)
Ha en kanonbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0