25 juni 2012

Hejhej!
blev en tidig morgon här, kl 06.00 var det dags att kliva upp..
Aja, har gjort i ordning lite papper som ska skickas iväg och har legat och myst med lillan. :)

Tänkte berätta om midsommar, först var jag och Elvira i flurkmark på midsommarfirandet där, Elvira var verkade tycka att det var jättekul att titta på alla barn som dansade och lekte! :)

Min mamma ropade in lite saker till Elvira på auktionen, en nästan helt ny hoppgunga, babygym, barnstol och liggdel till badkaret, 40 kronor!
Sen köpte hon även en gunghäst åt henne för 150, snacka om att ha fyndat! :D

Efter att vi varit på klubbstugan och firat for vi hem till mamma och pappa, där det blev middag med Nadja och André, efter det for vi och hyrde film så jag, nadja och andré tjockade oss med gotta och såg film medans elvira låg och sov :)
En riktigt bra midsommar! :D

glömde min kamera så pappa ska skicka bilderna som jag tog med deras kamera, så ni får se bilder senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0