godkväll

hej på er!

Stackars studenter som åkte på flaken då det vräkte ner, usch!
men hur som helst, GRATTIS till er alla som tog studenten idag! :D
Marcus ligger fortfarande däckad i soffan, stackarn, jag lider med honom :(

For ner en sväng på stan för att få komma ut och jisses vilket kaos, inte ens kul.
Ja, dagens diss kommer till de som snor ens plats på bussen!
oj så sur man kan bli!
Elvira var gnällig så jag tog upp henne en stund så hon skulle lugna ner sig och när hon väl hade gjort det så skulle jag lägga ner henne i vagnen igen och så fort jag ställde mig upp så satte sig en tant på min plats?
Hon frågade inte om hon fick sätta sig och jag stod PRECIS bredvid min sittplats?
Orkade inte ens tjaffsa med henne då det bara var 4 busshållplatser kvar men ändå?
Tänk om jag skulle längre bort än vasaplan?
så FY till er som inte har respekt nog att fråga!



Ikväll blir det att vara hemma och mysa med lite Ben & Jerry´s och film! :)
Nu vaknade Elvira så ska ta hand om henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0