16 Mars 2012

Hej!
Såg att jag hade fått en kommentar om att man inte får träna och Jo, jag får visst träna.
Jag har varit på efterkollen idag och jag får träna 2 gånger i veckan om jag följer schemat som PT´n på USM fixade åt mig eftersom den är anpassad efter min kropp.
Jag får däremot inte träna mer än bestämt förrän det har gått 3 månader.

Hur som helst, idag har jag som sagt varit på efterkollen på MVC, det gick kanonbra, allt såg bara bra ut, blodtrycket var nere på 120/70 så det var bra, ska dock fortsätta äta medicin tills burken är slut och ska då tillbaka på en ny kontroll.

Ja, juste, måste bara skriva vilka idioter det finns i denna stad..
Idag när jag var på stan med mamma, hon skulle fixa sina glasögon snabbt, hur som helst, när jag satt utanför synpotik med elvira som sov i vagnen så kommer det 4 personer, de kanske var 14-15 år gamla och sätter sig rygg mot rygg med mig. De ser alltså att jag satt där med lillan. Några minuter senare sätter de sig och röker så det blåser in i vagnen och på Elvira!!
Så jag vände mig emot dem och sa vilka idioter de var, fick inget svar utan de satt kvar och rökte och när jag klev upp och styrde bort vagnen, DÅ gick de därifrån?!

Vart finns respekten?? Sen kan jag tala om att de allihopa drog munbloss så jag gissar på att de trodde att de var coola eller något. hemskt.
Aja, nu har jag fått skriva av mig, känner hur häxan surtant kommer fram i dessa lägen, men så är det.




Vi får se vad som händer ikväll, Elvira är kinkig just nu så om det fortsätter blir det att hålla sig hemma idag :)

Ha en kanonbra fredag gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

Så förbannat onödigt! Jag förstår din reaktion helt och hållet! Vad var dom ute efter egentligen? Att känna sig coola förmodligen men vad är det coola med att utsätta ett litet barn för cigarettrök?

2012-03-16 @ 19:09:15
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda Edström :)

Bra Elin, visa var skåpet ska stå! :)

2012-03-16 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0