17 Mars 2012

Hejhej! :)

Igår hade vi bara myspys här hemma, Elvira vägrade somna men tillslut vid ca 23.00 så lyckades jag vagga henne till sömns, så jag och Marcus passade på att njuta av att se film i lugn och ro :)

Idag har vi vår "onyttighetsdag" då vi äter onyttigt eftersom vi försöker hålla oss borta från onyttigheter annars, så till frukost fick vi våfflor, gissa hur gott det var?
Efter det så for vi till stan, lämnade av marcus hos hans föräldrar och sedan for jag, mamma och viran till barnens hus och kollade in rean, mamma var så snäll att hon köpte 3 par byxor, 2 bodys, 1 tjocktröja, handduk med luva och sängkläder till Lillan, så nu har hon ännu mer kläder, men det behövs ju alltid :)
TACK MAMMA! :D

Vi for även och handlade på coop och jag måste bara säga att det är som ett zoo när man går där, jisses, speciellt vid godisavdelningen, folk är som galna??!

Hemma nu iallafall, mamma tog med Elvira ut på en prommis så jag har passat på att städa och renbäddat sängen osv, så nu känns det fräscht igen! :)



Fina va? :D

Ha det bäst :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Missa vi varann på coop alltså vi var också där idag :)

2012-03-17 @ 18:48:07
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0