24 mars 2012

Godkväll allihopa! :)

Igår blev det en tidig kväll, gick och la mig vid 21.00 som vanligt, skönt!
Elvira vaknade 02.00 och åt, somnade om och vaknade 06.20, hon tyckte att det var dags att kliva upp då, kan säga att jag inte höll med men vad ska man göra? :-P

Idag har Jag, Elvira och Mamma varit en sväng på stan, mamma ville ha hjälp att hitta jeans, så jag följde med som smakråd och efter det for vi till mormor och morfar en stund, mysigt!
Blev inte att fara på glassfestivalen, Marcus skulle plugga och har bestämt sig för att inte äta så onyttigt..
Ingen tjejkväll heller, typ alla var upptagna så vi får ta det någon annan dag :)

Så ikväll ska vi ligga hemma och ta det lugnt, äta choklad ska jag göra också, MUMMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0