cred

jag måste bara få säga det här..

Igår när jag var på gymmet och bytte om så kom det en tjej från duschen, helt obrydd tar hon av sig handduken och står helt naken framför en stor spegel som finns inne i omklädningsrummet och helt obrydd om att jag ens stod där så börjar hon "spana in sig själv", jag själv skulle aldrig kunna göra så men you go girl, det borde finnas fler tjejer som är så obrydda om vad andra tycker, låter knäppt att jag skriver det såhär men det är så mycket snack om hur man ska se ut och hur man ska vara nu för tiden, så jag måste säga att jag är impad av hennes mod! :D

Så, cred till tjejer som bryr sig om vad andra tycker om ens kroppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0