1 Maj 2012

UPPDATERING!

hejhej!
Jag vet att jag inte har bloggat på flera dagar men har inte kunnat, har inget internet i lägenheten än, så där har ni orsaken. ska försöka lösa det så snart som möjligt!

Är just nu hos mamma och pappa, har firat mina kusiner som bor bara någon minut bort.
så vi har ätit tårta och myst :)
Imorse så tog jag och josefina en morgonprommis till Ica för att köpa hårfärg, skulle försöka få bort lite av min "snygga" utväxt. Vi fick bort ganska mycket men måste nog köra en till omgång, haha. :)

igår firade vi valborg med josefina oh pontus, var mysigt, åt god mat och mycket gott till efterrätt, mumma!
Grabbarna spelade spel och vi brudar satt mest och snackade, känns skönt att bo så nära jossan, äntligen kan vi börja umgås som förr igen! För er som inte vet lärde vi känna varandra i 6an och har typ suttit ihop sen dess, haha.

Ja, flytten då, vi började flytta i fredags och i lördags körde vi ett riktigt race, fick upp i princip allt, det enda som är kvar är några småsaker som ska upp, men annars är vi klara, känns verkligen kanonbra!
dock känns det tomt utan mina kissebebisar men det är ju en vanesak.

Elvira verkar trivas, hon sover som hon ska men det finns mycket nytt att titta på :)


Har för tillfället inget mer att berätta, så vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0