10 maj 2012

Hejhej!
Idag har det varit full rulle, har knappt hunnit vila.
Började dagen med att städa, eftersom dopet är på lördag så vill jag ha det rent och snyggt här hemma om det kommer förbi någon efter dopet.
Hur som haver så körde jag ett städ race, for ner på stan, fixade mamma, tommy och lovisas present,
mamma fyller år på måndag och tommy & lovisa fyller år den 28e så vi ska fira dem på söndag eftersom de åker tillbaka till göteborg på måndag. :)
För er som inte vet så är tommy marcus pappa och lovisa är hans lillasyster :)
Efter att jag varit på stan åkte jag hem och fortsatte städa, sen skjutsade josefina mig till ica för att handla och sedan hem igen för att städa, så nu är typ allt gjort.
Imorgon ska jag hem till mamma och pappa för att göra alla tårtor, så mamma hämtar upp mig och elvira imorgonbitti, så förvänta er inga inlägg imorgon, blir fullt upp då också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0