12 maj 2012 dop

sådär, då var dopet gjort, tack till alla som kom och firade denna dag med oss!
Det har varit en fantastisk dag med mycket skojj, så än en gång, TACK! :D
dopklänningen var lite stor som ni ser på 1:a bilden men vad gör det när man ändå är finast i världen.
Tack Annette för klänningen, den är verkligen hur fin som helst! :D
Elvira har inte sovit mer än 2 idag så när jag skulle natta henne tog det inte mer än 10 sekunder så sov hon så gott, mitt älskade charmtroll varit vaken och social hela dagen, hon gör mig så stolt!
Nu ska jag sätta mig och se hockeyn med josefina och marcus, mys!
Imorgon åker vi iväg till Agnäs för att fira tommy och lovisa, så blir nog inga inlägg imorgon.
Ha en skön lördag så hörs vi senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0