14 maj 2012

hejhej!
Är i Agnäs och hälsar på igen, tommy och de andra åker hem ikväll så vi passar på att spendera lite tid med dem :)
troligtvis gaddar jag mig idag, så bild får ni se senare. :)

Sen måste jag säga GRATTIS till Världens bästa mamma, hon fyller år idag så jag och elvira ska fara och gratta henne. Jag måste bara säga att jag älskar min mamma nå så fruktansvärt mycket, jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne, hon är helt enkelt bäst! :D

aja, ska kolla lillan som ligger och sover, vi hörs kanske ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

...och jag har världens underbaraste dotter :D Tack snälla, rara för de fina orden. Älskar dig!

2012-05-14 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0