17 maj 2012

ÄNTLIGEN har jag kunnat sätta mig och blogga.
1. internet har aldrig velat funka när jag har satt mig
2. min käre pojkvän fick diablo 3 av mig och har därför ockuperat datorn, så jag har inte haft möjlighet att blogga.
Som sagt, i måndags skrev jag ju ut att jag skulle tatuera mig igen och det gjorde jag!
Den är dock inte färdig än då tommy ville vänta tills huden drar åt sig ännu mer, gick som sagt upp ganska mycket i vikt..
men den blir kanonbra när den väl blir klar!
i tisdags for jag och josefina till prolympia, det var kul att träffa gamla lärare och så,
Elvira verkade iallafall trivas att få all uppmärksamhet som vanligt, haha.
igår for jag ner på stan och mötte upp nadja och mamma, efter att vi lunchat for jag och nadja till böleäng, till hennes lägenhet och tog det lugnt. Senare kom Josefina. :)
Det blev en tjejkväll med tacos, dricka och godis, mysigt! Älskar mina brudar!
Idag måste jag städa, det ser ut som ett bombnedslag, har inte städat sen i fredags, haha. skam.
Som sagt, inte helt klar men vad säger ni, ganska så fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0