2 maj 2012

Hejhej! :D
Nu har jag internet i lägenheten, så ska bli bättre på att blogga nu! :)
For ner på stan imorse för att gå på möte, det gick bara fint.
Skulle på banken för att hämta lite papper och gissa om jag blev sur.
Stod utanför banken 09.35 och de öppnar såklart 10.00, hur som haver, jag ställer mig någon meter från dörren och medans tiden går kommer det mer och mer folk, såklart ska de tränga sig framför vagnen så de står först?
Är det sååååå jävla viktigt att gå in först så man måste tränga sig förbi en barnvagn? åååh.
Aja, vi får se vad som händer ikväll, kanske ska ta mig en prommis, vi får se :)
Ha en kanonbra dag allesammans! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

In med bilder på din lägenhet nu! :D

2012-05-02 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0