24 maj 2012

Hejhej!
Oj vilken underbar sommardag!!
Mamma kom hit på lunchen så vi njöt av solen och åt sallad på balkongen, mysigt!
For ner på stan och träffade Mimi, vi njöt av solen och tog det lugnt. :)
Dumt nog glömde jag tiden så jag missade föräldraträffen :( får åka nästa torsdag istället!

Marcus mamma, styvpappa och lillebror har varit och hälsat på, vi fick en lite försenad doppresent av dem, en oljmålning med elvira som motiv, riktigt fin blev den! Måste bara hitta ett fint ställe att sätta upp den på :)



denna bild var motivet :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, Elvira har inte velat äta sen kl 13.00 idag :(
Har försökt att mata henne flera gånger men hon vill inte ha, förstår inte vad som är fel..
får se om hon vaknar på en stund för att äta, hoppas det!


Hon är så duktig min älskade lilla tös! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? class="formskugga"

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0